Drepturile si obligatiile client/prestator servicii aer conditionat

Drepturile si obligatiile clientului

Clientul trebuie sa asigure conditii de lucru corespunzatoare echipei de igienizare/curatare aer conditionat.

Clientul isi asuma responsabilitatea pentru riscurile sau posibilele deteriorari produse zidariei, retelei electrice, de gaz , apa si canal, etc., ce pot aparea in urma montajului, in locul ales de client.

Conform instructiunilor de utilizare ale aparatului, cumparatorul este responsabil pentru intretinerea periodica in garantie a produsului.

Serviciul de igienizare standard NU asigura  manopera si materialele aferente reparatiilor de zidarie (tencuieli, vopseluri, tapete etc.), lucrari de modificare si reparare a instalatiei electrice a imobilului, operatii de modificare a pozitiei unor obiecte ce restrictioneaza efectuarea serviciului (ex.mobila), repozitionarea ulterioara a produsului dupa montaj, lucrari de curatenie ca urmare a producerii de praf, lucrari de mascare a traseului (cu rigips, canale speciale, etc.), etc.

Se va percepe un cost suplimentar  pentru urmatoarele situatii:

  • daca la data programata nu se poate realiza serviciul de igienizare deoarece cumparatorul nu este la domiciliu;
  • nu sunt conditii pentru a se efectua serviciul sau cumparatorul nu prezinta documentele originale de achizitie ale serviciului.

Achizitionarea serviciului de igienizare /curatare aparat de aer conditionat presupune acordul asupra prezentelor conditii de efectuare a serviciului.

Clientul este de acord cu prelucrarea datelor personale de catre Clima Cool AC, in vederea executarii prestatiilor contractate.

Datele personale nu vor fi instrainate catre alti terti si nu vor parasi teritoriul Romaniei.

Drepturile si obligatiile prestatorului de servicii

Garantia oferita pentru igienizarea produsului este de 3 luni din momentul finalizarii serviciului.

Deteriorarile estetice sau urmele de soc mecanic care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii, NU fac obiectul garantiei.

Garantia nu acopera accesoriile, consumabilele precum si subansamblele casabile (filtre, geamuri, butoane, burlan, etc).

Daunele provocate aparatului de catre fenomene naturale (trasnet, inundatie, cutremur, etc.), incendii, accidente, variatii de tensiune electrica, neglijenta in utilizare NU il fac raspunzator pe vanzator/ instalator de acestea.

Deplasarea echipei de montaj in afara localitatii se efectueaza la un cost de 1,5 ron/km (tva inclus), daca solicitarea de igienizare este pentru alta localitate decat cea in care se afla magazinul din care s-a facut achizitia (tarif dus – intors), din cauza anumitor factori (de ex.: trafic, volum mare de solicitari, conditii meteorologice nefavorabile sau a altor evenimente cauzate de alte parti), intervalul de timp comunicat pentru efectuarea montajului poate suferi anumite modificari.

Call Now ButtonProgrameaza!